Mata Pelajaran : BAHASA
SUNDA Hari/Tgl : ......................................
Kelas/Semester : II/II Nama :
......................................
Waktu :
........................................
Melak Kembang
Ibu resep kana kembang. teh Nani
oge sami resep kana kembang. Ibu jeung teh Nani osok melak kembang. Kembang teh
aya nu dipelakna dina pot aya nu dina taneuh. Mun dina taneuh, kembang teh
dipelak di buruan.
Mun melak
kembang, urang kudu daek ngurusna. Pelak kembang teh ulah sina garing. Pelak
kembang kudu diceboran. Kade poho deuih kudu digemuk. Gemukna bisa dibeuli di
toko pertanian.
Mun di kampung
mah, di nu ngingu sasatoan, kembang teh sok dibere pupuk kandang. Di kota mah
hese kandangna oge. Ku kituna, pelak kembang teh cukup dipupuk ti toko.
Ari diurusna
nyaah enya-enya mah, kembang bakal alus jadinya.urang kudu nyaah kana pelak
kembang. Pelak kembang teh sarua mahluk cicicptaan Pangeran.
Ibu teh melak
rupa-rupa kembang. Aya kembang malati jeung sedep malem. Aya deui kembang
srangenge, warnana koneng. Kembang eros oge aya ku matak lucu.
Jaba ti
kembang, ibu teh melak kuping gajah jeung lidah buaya. Malah aya seureuh
beureum, anu ngareuy kana tuturus. Seureuh beureum alur keur obat najan rasana
pait.
Pek jawab
pananya ieu di handap!
1. resep naon
Ibu teh ?
2. saha deui nu
gaduh karesep kawas Ibu ?
3. ibu sareng
Teh Nani osok naon ?
4. dimana
dipelakna kembang teh ?
5. kumaha
ngurusna kembang teh ?
6. kmaha
warnana kembang srangenge teh ?
7. kumaha
rasana seureuh beureum teh ?
8. kembang naon
nu make ngaran sasatoan ?
9. ti mana mun
urang rek meuli gemuk ?
10. ari di
kampung sok aya gemuk naon ?
II. Pek lengkepan kalimah ieu di handap ku kecap-kecap
gigireunana !
1. ibu melak …………dina pot
2. tangkal
rambutan teh ……..leubeut
3. tangkal
sampeu mah………..dina jero taneuh
4. tangkal teh
………nyebek kana taneuh
5. memeh jadi
buah, peuteuy asalna…….
6. Buah salak
teh ngagonyok jeung………
7. Bisa dipake
ubar……..kunis ucing mah
8. Buah
………..teh rasana pait
9. ………..keur
meujeuhna lumeho
10. Kembang……..disebutna
mencenges
No comments:
Post a Comment